ITIL palvelut

IT-palvelunhallinta ja palvelujohtaminen
(ITIL, ISO 20 000)

Selkeellä on yli 10 vuoden kokemus IT-palvelunhallinnan käytännön kehittämisestä. Vahvin osaamisemme löytyy seuraavilta palvelunhallinnan osa-alueilta:

  • Kokonaisvaltainen palvelunhallinnan kehittäminen ja kehittämisen koordinointi
  • Toiminnan organisoituminen, palvelunhallintatoimistot (SMO)
  • Palveluluettelot ja -portfoliot, palvelukuvaukset
  • Palvelutasonhallinta ja palvelusopimukset (ml. SLA)
  • Palvelupyyntöjen hallinta, palveluportaalit
  • ServiceDesk -toiminnan kehittäminen
  • Tietämyksenhallinta, palautteiden hallinta
  • Mittareiden ja raportoinnin kehittäminen

Vahvuuksiamme palvelunhallinnan projekteissa on

  • realistisuus ja rehellisyys (pitkän kokemuksen pohjalta syntynyt ymmärrys siitä, mikä on mahdollista ja millaisia resursseja se käytännössä vaatii),
  • vahva käytännönläheisyys (ei monimutkaisia, maailmoja syleileviä kehittämissuunnitelmia, vaan päivittäisten ongelmien ja haasteiden tunnistaminen ja yksinkertaisten toimenpiteiden suunnittelu niiden ratkaisemiseksi),
  • ihmisten kokoiset ja ymmärrettävät projektit (mitä projektissa tehdään, miten se vaikuttaa minun työhöni ja milloin),
  • ihmisten osallistaminen ja yhdessä tekemisen meininki, 
  • erinomaiset dokumentointi- ja viestintätaidot, sekä
  • nopeat tulokset, unohtamatta kuitenkaan kokonaisuutta ja kehittämisen pitkäjänteisyyttä.

Esimerkkejä ITSM-palveluiden hinnoista:

  • Palveluluettelon rakentaminen, alk. 3 950 e
  • Palvelukuvauspohjat ja palveluiden kuvaamisen ohjeistus + sparraus, alk. 3 950 e
  • Palvelutasosopimusdokumenttien (SLA) toteutus + palvelutasonhallintakoulutus, alk. 6 200 e
  • Palvelunhallinnan kehittämisen sparraaja organisaatiollenne, alk. 1 600 e / kk
  • Teille räätälöidyn tarjouksen saat ottamalla yhteyttä!


TOIMINNAN JA PALVELUIDEN KEHITTÄMINEN


IT-PALVELUNHALLINTA JA PALVELUJOHTAMINEN
(ITIL, ISO 20 000)

PROJEKTINHALLINTA-PALVELUT

Kaikki palvelut tulostakuulla!

Jos sopimuksessa määriteltyjä tuloksia ei saavuteta, asiakkaan ei tarvitse maksaa palvelusta.