IT-palvelunhallinta ja palvelujohtaminen
(ITIL, ISO 20 000)
Selkeellä on yli 10 vuoden kokemus IT-palvelunhallinnan käytännön kehittämisestä. Vahvin osaamisemme löytyy seuraavilta palvelunhallinnan osa-alueilta:
- Kokonaisvaltainen palvelunhallinnan kehittäminen ja kehittämisen koordinointi
- Toiminnan organisoituminen, palvelunhallintatoimistot (SMO)
- Palveluluettelot ja -portfoliot, palvelukuvaukset
- Palvelutasonhallinta ja palvelusopimukset (ml. SLA)
- Palvelupyyntöjen hallinta, palveluportaalit
- ServiceDesk -toiminnan kehittäminen
- Tietämyksenhallinta, palautteiden hallinta
- Mittareiden ja raportoinnin kehittäminen
Vahvuuksiamme palvelunhallinnan projekteissa on
- realistisuus ja rehellisyys (pitkän kokemuksen pohjalta syntynyt ymmärrys siitä, mikä on mahdollista ja millaisia resursseja se käytännössä vaatii),
- vahva käytännönläheisyys (ei monimutkaisia, maailmoja syleileviä kehittämissuunnitelmia, vaan päivittäisten ongelmien ja haasteiden tunnistaminen ja yksinkertaisten toimenpiteiden suunnittelu niiden ratkaisemiseksi),
- ihmisten kokoiset ja ymmärrettävät projektit (mitä projektissa tehdään, miten se vaikuttaa minun työhöni ja milloin),
- ihmisten osallistaminen ja yhdessä tekemisen meininki,
- erinomaiset dokumentointi- ja viestintätaidot, sekä
- nopeat tulokset, unohtamatta kuitenkaan kokonaisuutta ja kehittämisen pitkäjänteisyyttä.
Esimerkkejä ITSM-palveluiden hinnoista:
- Palveluluettelon rakentaminen, alk. 3 950 e
- Palvelukuvauspohjat ja palveluiden kuvaamisen ohjeistus + sparraus, alk. 3 950 e
- Palvelutasosopimusdokumenttien (SLA) toteutus + palvelutasonhallintakoulutus, alk. 6 200 e
- Palvelunhallinnan kehittämisen sparraaja organisaatiollenne, alk. 1 600 e / kk
- Teille räätälöidyn tarjouksen saat ottamalla yhteyttä!